Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

O Σωκράτης Μάλαμας για τον Ανδρέα Παπανδρέου..





" Μέσα στα ρούχα μου σε κλείνω σαν φωτιά να χουν να λένε πως δεν σε γνώρισα ποτέ μου, όνειρο είναι ιστορία μας καρδία μου τα ξωτίκα γυρνούν τις νύχτες συντροφιά μου."


Τι δημιούργησε ο Ανδρέας και καταρρέει τόσο εύκολα. Ποίος ήταν , τι είναι ο σοσαλιασμός σήμερα.Εζήσε το μύθο της εξουσίας κάποτε με την βοήθεια ενος ξωτικού και τώρα γέμισε κακά δαιμόνια.
Ο κόσμος διψάει να πιστέψει.Εσύ μπορείς να αλλάξεις, να τον εμπνεύσεις...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλός ψεύτης ο μακαρίτης. Είχε το 1981 τρομερές ευκαιρίες και έκανε πολύ λίγα. Από το 1985 άρχισε η διαδικασία πλήρους ενσωμάτωσης. Πάρτε το απόφαση, το ΠΑΣΟΚ θα ακολουθήσει την πορεία της ΕΔΗΚ.

Ανώνυμος είπε...

7¨53 Τι ζορι τραβάς και βγήκες από τη σπηλιά σου να βρίσεις τον Ανδρέα που καλώς (ή κακώς για σένα)μια μεγάλη μερίδα του Λαού τον πίστεψε και τον αγάπησε?Πού πήγε η σεμνότητα και ταπεινότητα του αρωστημένου δεξιού εγκεφάλου σου?

admin είπε...

Τον ψηφισα τον Αντρεα το '81 και μετα σιχαθηκα τους πολιτικους, ψεματα, κοροιδιες, και τιποτα αλλο, ξεσκισε την ελλαδα, οι μονοι που περασαν καλα ηταν οι δημοσιοι υπαλληλοι που μεχρι τωρα ειναι στο ρετιρε τους ενω η συντριπτικη πλειοψηφια των ιδιωτικων ειναι στα σκατουπογεια.

Δεν εχω ψηφισει ξανα απο το '81, δεξιηζω τωρα που μεγαλωσα και βλεπω τους δηθεν αριστερους να πινουν το αιμα του λαου.

Τωρα ζηταω εκδικηση, στ'αρχιδια μου αν αγαπουν τον αντρεα καποιοι, δικαιωμα τους, και η μητερα μου τον αγαπαει, βλεπεις ο μπαμπας ηταν οτετζης. Εγω εχω τη δικη μου γνωμη, 50αρης τωρα νομιζω εχω το δικαιωμα.


with love
takis

Medeon είπε...

Τάκη

καλώς ήρθες
μεγαλώνοντας έμαθα για τον Ανδρεα παπανδρέου να ακουω και τα καλα και τα κακα

Ανώνυμος είπε...

toulaxiston me ton andrea eixame tin psevdaisthisi pos ypirxe elpida estw kai pseftikh. tora pia.......... ziteitai elpis